En tiedä moniko lukee mutta kuitenkin okei olen 23v kaveri viimisen 23v aikana olen menettäny isoisän isää ei ole koskaan ollu veljenpoika kuoli 6kk ikäsenä 3v sitten noi sattuu olin pieni kun isoisä kuoli mut siltikin  sitä on ikävä niin hassua kun se onkin. Hienous nykysessä tilanteessa on masennus jep sellanenkin löytyy omaa kultaa ei ole olis kiva jos olis pääsis purkamaan romanttisuutta heh jooh mutta mitä ihmisen elämään tulee niin mun mielestäni ihmiset ei o tyytyväisiä siihen mitä niillä nyt on olen kokenu takaiskuja ja olen enemmän kun ilonen siitä että on kavereita ja perhe ja mikä ihaninta mulla on 2 ihanaa kja rakasta veljentytärtä ne on ihania prinsessoja vaikka pieniä ovatkin. Hassua et iltasin tulee mietittyä kaikkea surullista veljenpoikaa ja isoisää ja kaikkia muita mietin et mitä olis voinu tehdä toisin veljenpoikaa rakastin enemmän kun elämää mutta se vietiin pois mitäään ei jääny tai jos jäi ni ei siltä tuntunu nyt tuntuu jo joltain kun on menny aikaa masennus jäi ainakin. Ihmiset olkaa onnellisia ja tyytyväisiä siitä mitä teillä nyt on meinaan se voidaan viedä pois koska tahansa okei elämääkin on elettävä mutta siltikin siinä sivussa voi olla kiitollinen siitä mitä on antaa vaikka lapselle kaverille tai puolisolle halin ihan muuten vaan ja kiittää siitä mitä on. Hassua miten esimerkiks musiikki vaikuttaa ihmiseen siis mä olen suunnaton Roy Orbison fani ja aina kun se alkaa laulamaan tuntuu et olen taivaassa siis outoa ja ehkä hulluakin mut se mies ja sen laulut saa hyvälle tuulelle ja ne lohduttaa. Roy Orbison on mun mielestäni yks hienoimmista laulajista mitä maailmassa on ollut hemmetti mies ei juonu alkoholia ei silti en minäkään se ei käyttäny huumeita poltti kylläkin ja sillä oli uskomattoman hieno ja kaunis ääni se osas laulamisen taidon se synty siihen mikä on harvinaista siis sen äni kertoo jo miehestä paljon korkeelta ja kovaa jessus mikä mies se oli. Tällä hetkellä kuulokkeissa soi Orbison yllätys tai ei mutta takasisin asiaan mä oikeesti olen ehkä kyllästynytkin siihen et jotkut ihmiset haluaa toisille pahaa ne satuttaa toisia aälkää kysykö miks siihen en osaa vastata itte olen kärsiny niistä ihmisistä ja monista muista asioista. Ihminen joka haluaa satuttaa toista ei ole mun mielestä ihminen jota tarvis katsella sen voi jättää omaan arvoonsa maailmassa ei ole muutenkaan helppo elää niin miksi pahentaa tilannetta olen ite tyytyväinen siihen et ympärillä on rakastavia ja ymmärtäviä ihmisiä mä rakastan niitä ja ne vissiinkin mua. Hassua kirjottaa tänne mut kattelin netistä kaikenlaista ni löysin tän minä kun olen masentunu ni puhun asioistani ja kirjotan joku tais käskeekkin tehdä niin jästipäinen kun olen ni harvemmin uskon mitään noh joskus uskon. Ihmisen elämä on oikeesti hemmetin vaikeeta sitä täytyy ajatella kaikenlaista sun muuta useammat ihmiset keitä olen tavannut siis miehet ajattelee alapäällään hemmetti vie siinä ei ole järkee mä ajattelen yläpäällä ajatellut jo 8v asti mutta oikeesti ihmiset yrittäkää tehdä toiset onnelliseks nauttikaa siitä mitä on nyt eikä huomenna keskittykää nykyhetkeen älkää siihen mitä on 20v päästä. Moni on kyl tullu sanoo et olen sekopäinen kun ajattelen yläpäällä ja keskityn nykyhetkeen ja muutenkin masennus ja elämä on opettanu et nykyhetkestä sietää olla kiitollinen ja kaikesta muusta myöskin siitä et hengittää. Maailma on täynnä ihmisiä jotka haluaa toisille pahaa onneks mukana on sellasia jotka haluaa hyvää mutta kuitenkin. Ihmiset uskaltakaa oikeesti sanoa kaverille jos se satuttaa teitä et sä satutit ja loukkasit mua oikeesti mä tiedän miltä noi jutut tuntuu ja siitä on hauskuus kaunaka on hyvä uskaltaa sanoa eikä pelätä miten se reagoi eläkää siten mikä tekee teidät onnellisiks yksin tai kaverien ja perheen keskellä.