Joku laulo joskus yksinäin alla päin kuljen onnea päin Olavi Virta muistaakseni okei yksin on kiva olla joskus mutta kuitenkin sitä kaipaa vierellensä sellasta ihmistä jota sais kuunnella ja kenelle sais puhua ja muutenkin olla romanttinen. Ihminen on lauma eläin se on selvä yksin tuskin kukaan tulee toimeen ja jos tulee niin senkin olis varmaan hyvä puhua jollekkin yksin on loppuken lopuks hemmetin tylää okei mä en ole yksin mutta ymmärrän ihmisiä jotka on. Ihmisen elämä loppujen lopuks ei ole kovinkaan helppoa pitää ajatella kaikenlaista ja muutenkin miettiä miten täällä on hyvä elää ja mun mielestä on hyvä elää siten kun on opetettu loukkaamatta ja satuttamatta toisia ihmisiä sillä siitä kärsii toiset ja itsekkin lopuks huomaa olevansa yksin kun on satuttanut ja loukannut toisia. Olettekos koskaan miettineet sitä kuinka hienoa oikeesti on omien murheiden keskellä auttaa ja kuunnella toista ihmistä jolla on vaikeeta siitä saa jotakin itelleen siitä ei saa rahaa eikä kunniaa eikä muutakaan maallista siitä saa ihan jotain muuta siis se auttaa itseäkin kun kuuntelee toista. Ihmisten kuulus oikeesti auttaa ja kuunnella toisia siis kaverit kuuntelee kavereita ja sukulaiset ja muu väki toisiansa siis oli se ihminen kuka hyvänsä niin sitä kannattaa kuunnella ja auttaa siis se apu on muuta kun maallisen jakamista se apu on henkistä ja ehkä muutakin. Ihmiset kuittenkin kokee elämänsä aikana aika lailla niin miks ei vois auttaa ja kuunnella toista ihmistä ilman mitään takaa ajatuksia. Miesten ajatusmaailma ja nyt en haluis yleistää mut olen tavannu ihmisiä jotka on sanonu et miehet ajattelee vaan alapäällään ja ne haluaa vain ja ainoastaan sitä yhtä asiaa ja mä olen siinä asias poikkeus en tiedä olenko ja olen samaa mieltä et suurin osa miehistä ajattelee alapäällään mutta kukin elää ja ajattelee tyylillään se tästä sitten huomenna uusiks jos joku sattus lukemaan.