Mikä ero  on tupakan polton lopettamisella ja tupakkalakolla ellen ihan väärin ole ymmärtäny lakko on väliaikanen ja lopetus on pysyvä ajattelin lopettaa jokseenkin tiedän miten ja miksi mä sen teen se miksi on se suurin syy. olen 10v polttanu alotin joskus 13v kauniina talvisena pakkasaamuna luistinradan reunalla syy kaverit tarjos tai oikeastaan kaveri se lykkäs askin taskuu ja minä menin ja poltin sen ihan aikani kyluks ja siitä saakka olen polttanu okei olin 17v niin olin 6 tai 7kk ilman tupakan tupakkaa mut alotun syy kaverit tarjos taas mut sillon oli kesä. Isoäiti poltti 50v ilman minkäänlaisia taukoja ja se lopetti 5 vai 6 vuotta sitten nostan hattua tossa 2kk sitten tajusin ja heräsin yhtenä kauniina aamuna ettei tupakoinnis ole enää järjen hiventäkään sä heräät poltat tupakan sä meet nukkumaan ennen sä menet tupakalle siis ei järki hommaa se saa loppua mun osaltani helppoa se ei tuu olemaan mut lopetan silti olen sen verran jästipäinen kaveri. Tiedän muutamia ihmisiä jotka on lopettaneet ja niitä jotka on taistelleet 2kk ja alottaneet taas mut mä jokseenkin tiedän miten ja miks mä sen teen. Tupakoitsijana ei ole kovinkaan hienoo elää saati olla siis miks sitä enää vuosien jälkeen polttaa pakosta vai siks et se on vaan pinttynyt tapa vaiko sen takia et se on yhtä siistiä kun nuorempana siihen en oikein usko. Mieluiten mä hakkaan päätäni seinään kun jatkan tupakointia ja koska mä sen lopetan olen päättänyt että ennen helmikuuta tammikuun lopussa ajattelin syy mä en keksi syytä mut sillon lopetan ja se on varma.