28.9.1994 tapahtu jotakin sellasta minkä moni vasrmaan muistaa autolautta estonia upposi itämerellä turun edustalla se kosketti monia ite olin sillon melkein 10v ja muistan sen päivän kuin eilisen maailmas sattuu paljon sellasta mitä ei osaa odottaa täällä eletään ja ollaan rakastutaan erotaan ja muutenkin. Ihmisten olis hyvä välillä miettiä mikä on hyväks toiselle ja itselle enemmän mä ajattelen toisia kun itseäni mä tykkään auttaa ja kuunnella toisia en mä tee sitä siks et saisin rahaa tai muuta mä teen sitä siks koska mä saan siitä jotakin en osaa sanoa mitä mutta saan kuitenkin eihän se ole edes mun ammattini mutta tykkään kuunnella ihmisiä kuitenkin. Mitä tulee Estoniaan niin se on oikeesti surullinen tapahtuma okei siitä on 14v mutta surullinen edelleenkin- Miksi ihminen haluaa tehdä toisesta ihmisestä onnellisen ehkä siksi et sekin on silloin onnellinen mä haluan auttaa ja tehdä ihmisistä onnellisia siks koska ne tekee musta onnellisia on oikeesti hienoo nähdä kun toinen nauraa ja hymyilee on hienoo parantaa toisen oloa ja huonoa päivää voi kuulostaa hullulta mutta kuitenkin. Mun elämäni aikana on sattunut suhteellisen paljon en tiedä moniko ihminen haluaa loukata ja satuttaa toisia mutta niitäkin on ihmisten pitäs käsittää ettei ihmisten loukkaaminen ja satuttaminen johda mihinkään se loukkaa muita ja itseäänkin jos sen tajuaa ja sisäistää ihmisten sietäs olla kiitollisia siitä mitä on nyt ja tässä elääkin täytyy mutta siinä sivussa voi olla kiitollinen voisin luetella lukuisia surullisia tapahtumia jotka ei kosketa mua henkilökohtasesti vaan yleensä koko kansaa. Suomessa on loppujen lopuks hemmetin hieno asua me ollaan pieni ja sisukas kansa jonka on osottanut se et me selvittiin itsenäisenä kansana sotien yli me menetetiin maaalueita sun muuta mut itsenäisyyttä me ei menetetty veteraanien sun muiden päättäjien ja ihmisten ansiosta me ollaan tässä ja kirjotellaan tietokoneella ja eletään onnellista elämää itsenäisessä ja vapaassa maassa se on hemmetin hieno homma ja siitä sietää olla kiitollinen vaikka siitä ajasta on jo kymmeniä vuosia. Itse olen ylpeä siitä että olen suomalainen saan elää täällä ja muistan semmosia pikkusia juttuja kun Häkkinen ajaa 1998 mestariksi katsoin jopa sen kisan mä en olis varmaankaan katsonut saati nähnyt sitä kisaa ilman niitä ihmisiä jotka on rakentaneet tän maan se mitä yritän sanoa on se et olkaa kiitollisia siitä mit on nyt ja tässä.